UPPDATERAD: Försenade fakturor för lägenheter med individuell vattenmätning

På grund av ett systemfel har vi haft problem att avisera hyror för lägenheter med individuell mätning av vatten på Videplan 6 och Glaciärvägen. Hyresavierna är nu utskickade. Eventuella påminnelser kommer att senareläggas. Vi beklagar detta och ber om överseende för de eventuella besvär som detta kan orsaka.

UPPDATERAD: Försenade fakturor för lägenheter med individuell vattenmätning

På grund av ett systemfel har vi haft problem att avisera hyror för lägenheter med individuell mätning av vatten på Videplan 6 och Glaciärvägen. Hyresavierna är nu utskickade. Eventuella påminnelser kommer att senareläggas. Vi beklagar detta och ber om överseende för de eventuella besvär som detta kan orsaka.

Nöjd Kund Index

Bild

Nöjd Kund Index, eller NKI, är ett index som hjälper oss att mäta hur nöjda våra hyresgäster är med oss som hyresvärd.

Vartannat år får alla våra hyresgäster besvara en enkät med frågor som rör bland annat inomhusmiljö, allmänna utrymmen och service. Genom att mäta nöjd kund index lyssnar vi aktivt på våra hyresgästers synpunkter och önskemål för att sedan agera med det som utgångspunkt.

Metoden hjälper oss att prioritera vårt arbete. När vi utgår från kundens sätt att se på saker ger det drivkraft till organisationen och flyttar fokus från fastighet till kund. Vi ser enkäten som ett av de viktigaste verktyg vi har för att förbättra vårt arbete.

Tack till dig som svarar på enkäten! Du hjälper oss att bli en bättre hyresvärd.

 

Senast uppdaterad •
Fråga oss!