UPPDATERAD: Försenade fakturor för lägenheter med individuell vattenmätning

På grund av ett systemfel har vi haft problem att avisera hyror för lägenheter med individuell mätning av vatten på Videplan 6 och Glaciärvägen. Hyresavierna är nu utskickade. Eventuella påminnelser kommer att senareläggas. Vi beklagar detta och ber om överseende för de eventuella besvär som detta kan orsaka.

UPPDATERAD: Försenade fakturor för lägenheter med individuell vattenmätning

På grund av ett systemfel har vi haft problem att avisera hyror för lägenheter med individuell mätning av vatten på Videplan 6 och Glaciärvägen. Hyresavierna är nu utskickade. Eventuella påminnelser kommer att senareläggas. Vi beklagar detta och ber om överseende för de eventuella besvär som detta kan orsaka.

Felanmälan

Bild

När du gör en felanmälan hjälper du oss att ta hand om våra fastigheter. Visste du att du kan göra felanmälan till oss dygnet runt?

Så här gör du en felanmälan på webbsidan:

Logga in på Mina sidor. För att logga in på Mina sidor Länk till annan webbplats. behöver du inloggningsuppgifterna som du fick första gången du registrerade dig. Om du glömt eller tappat bort dina inloggningsuppgifter kan du kontakta bostadsförmedlingen för att få ett nytt lösenord.

Klicka på Felanmälan och Registrera felanmälan. Fyll i felskrivning och kontaktuppgifter och klicka sedan på Spara. Fördelen med att felanmäla på webbsidan är att du kan följa ärendets status när du är inloggad.

Vid akuta fel som kan orsaka skada på fastigheten eller utgöra fara ska du genast kontakta oss via telefon.


Felanmälan via telefon

Telefon: 0980-708 50 knappval 1

Telefontider: Måndag–fredag kl. 07.00 –11.00 och 12.00-15.00.


Akuta fel efter kontorstid

Kiruna C, Jukkasjärvi och Nordkalottvägen, telefon 073-270 55 00.
Svappavaara, Vittangi, Övre Soppero och Karesuando, telefon
070-213 19 37.


Störningsjour och upplåsning

Securitas, telefon 0980-812 86.

Vid brand, olyckor och inbrott ring larmnummer 112.


Senast uppdaterad •
Fråga oss!