Bostadsförmedlingen har stängt för besök

För att undvika smittspridning har bostadsförmedlingen och övriga kontor stängt för besök.

Driftstörningar e-postutskick

Just nu har vi problem med e-postutskick av lösenord samt prenumeration på lediga bostäder. Vi arbetar på att lösa problemet och ber om överseende för de eventuella besvär som detta kan orsaka.

Bostadsförmedlingen har stängt för besök

För att undvika smittspridning har bostadsförmedlingen och övriga kontor stängt för besök.

Driftstörningar e-postutskick

Just nu har vi problem med e-postutskick av lösenord samt prenumeration på lediga bostäder. Vi arbetar på att lösa problemet och ber om överseende för de eventuella besvär som detta kan orsaka.

Varför kan jag inte logga in på webbplatsen?

Om du inte kan logga in på webbsidan kan du ha skrivit personnumret i fel format. För att logga in måste du skriva personnumret med 12 siffror i formatet ÅÅÅÅMMDDNNNN.

Om lösenordet är felaktigt, använd länken Glömt lösenord. Förutsatt att du har en e-postadress registrerad samt har valt e-post som kontaktsätt så skickas ett nytt lösenord till dig. Du kan även kontakta bostadsförmedlingen på telefon 0980-708 50 eller e-post marknad@kirunabostader.se.

Om du inte loggat in och uppdaterat din köplats under de senaste 12 månaderna, finns du inte kvar som sökande.

Sidans namn används som frågan, och kommer att dyka upp som rubriken för plusboxen.
Det som anges i fältet Svar kommer att dyka upp i plusboxens innehåll.

Glöm inte att ange kategori för Frågan och Svaret. Frågor och Svar som saknar kategori kommer inte att dyka upp i FAQ-appen.
Ange kategori genom att högerklicka på sidan, välj Egenskaper -> Metadata. Välj sedan kategori under metadatat: Frågor och Svar - kategori.
Man kan använda en befintlig kategori eller skapa en egen kategori. Kategorier kan även ärvas.