UPPDATERAD: Försenade fakturor för lägenheter med individuell vattenmätning

På grund av ett systemfel har vi haft problem att avisera hyror för lägenheter med individuell mätning av vatten på Videplan 6 och Glaciärvägen. Hyresavierna är nu utskickade. Eventuella påminnelser kommer att senareläggas. Vi beklagar detta och ber om överseende för de eventuella besvär som detta kan orsaka.

UPPDATERAD: Försenade fakturor för lägenheter med individuell vattenmätning

På grund av ett systemfel har vi haft problem att avisera hyror för lägenheter med individuell mätning av vatten på Videplan 6 och Glaciärvägen. Hyresavierna är nu utskickade. Eventuella påminnelser kommer att senareläggas. Vi beklagar detta och ber om överseende för de eventuella besvär som detta kan orsaka.

Ställ din fråga via chatt

Bild

Nu kan du ställa dina frågor till oss via vår chatt.

I vår nya chattfunktion hittar du svar på frågor som rör allt från din lägenhet till hur du ställer dig i bostadskö. Om du inte hittar svaret kan du chatta med oss under kontorstid.

Nu har vi ett nytt sätt för dig som kund att kontakta oss. Via hemsidan finns en chatt som gör det möjligt för dig att hitta svaret på din fråga direkt i chatten eller genom att skriva in din fråga till oss. Våra medarbetare svarar på frågor på vardagar under kontorstid.

Du når chatten via den svarta fliken längst ner till höger på hemsidan, Här kan du bland annat hitta svar på frågor om hur du ställer dig i bostadskö och frågor som rör din lägenhet.

Chattfunktionen är ett komplement till vårt frågeforum och en del i vår satsning på fler digitala kontaktvägar till oss.

Om du har frågor om hur forum eller chatt fungerar kan du kontakta bostadsförmedlingen via marknad@kirunabostader.se eller 0980-708 50.

 

Senast uppdaterad •
Fråga oss!